Termeni de vanzare
TERMENI ȘI CONDIȚII DE VÂNZARE
1. Prevederi Generale
1.1. Următorii termeni și condiții de vânzare ("Termeni și condiții") se aplică ofertei și vânzării produselor prin intermediul website-ului NAESIA Cosmetics, localizat la www.naesia.ro ("Site-ul").
1.2. Pentru a fi eligibili pentru a achiziționa produse de pe Site, clienții trebuie: (a) să aibă cel puțîn vârstă de 18 ani sau, în cazul minorilor, să fie autorizați în mod corespunzător de reprezentantul lor legal; (b) să fie consumatori, în calitate de persoane fizice care acționează în scopuri care nu au legătură cu comerțul, afacerile, meseria și profesia acestora.
1.3. Prezentul contract va fi încheiat în limba română și va fi guvernat de legea română inclusiv
Ordonată de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (“OUG nr. 34/2014”).
2. Identificarea Vânzătorului
2.1. Vânzătorul este AIL RO-TRADE SRL, o societate românească, cu sediul social în Iasi, Soseaua Nationala 55-59, ap. 18, et. 2 și nr. de înregistrare în Registrul Comerțului: J22/2527/2017, nr. de telefon 0764666661, adresa de e-mail office@naesia.ro.
3. Produse
3.1. Informațiile despre produse sunt disponibile pe Site, și sunt furnizate în conformitate cu OUG nr. 34/2014.
3.2. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că toate detaliile, descrierile, imaginile produselor care apar pe site sunt corecte în momentul în care informațiile relevante au fost introduse în sistem; cu toate acestea, în măsură permisă de legea aplicabilă, nu garantăm faptul că detaliile, descrierile, imaginile respective ale produselor sunt exacte, complete, de încredere, actuale sau fără erori.
3.3. Produsele descrise pe Site, precum și orice mostre ale acestora pe care le putem furniza clientului, sunt doar pentru uz personal. Clienții nu pot vinde sau revinde niciunul dintre aceste produse sau mostre ale acestora. Ne rezervăm dreptul, cu sau fără notificare, de a anula sau de a reduce cantitatea de produse sau mostre care vor fi furnizate clientului care, potrivit nouă, ar putea duce la încălcarea acestor Termeni și condiții.
4. Prețuri
4.1. Toate prețurile indicate pentru produsele disponibile prin intermediul Site-ului includ TVA la valorile curente și sunt exprimate în LEI. Taxele de livrare se adaugă la prețul produselor și sunt indicate separat în formularul de comandă. Pentru mai multe informații, va rugăm să accesați secțiunea Livrare a Site-ului.
4.2. Verificăm în mod regulat că toate prețurile afișate pe Site să fie corecte, cu toate acestea, nu putem garanta absența erorilor. În cazul în care se constată o eroare evidență în ceea ce privește prețul unui produs, vom oferi clientului posibilitatea de a achiziționa produsul la prețul corect sau de a anula comandă.
5. Plasarea Comenzii
5.1. Clientul va fi ghidat prin procesul de plasare a unei comenzi printr-o serie de instrucțiuni simple pe Site.
5.2. Pentru a plasa o comandă, clientul trebuie să introducă cantitatea de produs pe care acesta dorește să o cumpere (până la 4 unități dintr-un singur produs și 14 produse diferite per comandă cu o suma maximă de cumpărare de 5000 lei pe client. În plus, trebuie să limităm și comenzile la cel mult trei (3) comenzi per client pe zi.
5.3. Clientul trebuie să apese pe butonul "Adăugați în coș" pentru a plasa produsul selectat în cantitatea dorită în coșul de cumpărături. În orice moment în timpul cumpărăturilor, clientul poate să verifice produsele din coșul de cumpărături apasand pe butonul "Finalizare comandă" al fiecărei pagini. Clientul poate salva un produs că favorit, apasand butonul "mutați în favorite" sub numele produsului. Produsul va fi apoi mutat în secțiunea de preferințe a clientului din "Contul meu". Pentru a accesa produsele favorite ale clienților de pe orice computer, clientul trebuie să se înregistreze sau să se conecteze în contul sau.
5.4. Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile de pe ecran pentru a continuă procesul de finalizare a comenzii. Clientul poate corectă întotdeauna orice eroare în datele pe care le-a introdus, modifică conținutul coșului de cumpărături, adăugând sau eliminând unul sau mai multe produse din coșul de cumpărături sau poate anula întreagă comandă în timpul verificării înainte de a trimite comandă. Prin trimiterea unei comenzi, clientul confirmă și declara că a citit toate instrucțiunile furnizate în timpul procesului de finalizare a comenzii și acceptă pe deplin acești Termeni și Condiții. Clientul plasează o cerere de comandă pentru produse prin intermediul Site-ului apasand butonul Trimiteți la sfârșitul procesului de comandă.
5.5. După trimiterea unei comenzi, va fi afișată o pagină "Va mulțumim", iar clientul va primi în scurt timp un e-mail care confirmă primirea comenzii. În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014, e-mailul care confirmă primirea comenzii conține un rezumat al Termenilor și Condițiilor, informații privind caracteristicile esențiale ale produselor achiziționate, o indicație detaliată a prețului și a modalităților de plata, Informații privind taxele de livrare, informații privind condițiile și metodele de exercitare a dreptului de retragere, adresa la care pot fi adresate reclamațiile, informațiile privind serviciile de asistență și garanțiile comerciale existente.
5.6. În cazul în care confirmarea comenzii nu ajunge în termen de 24 de ore de la trimitere, clientul ne poate contacta la 0764666661 pentru asistență.
5.7. În cazul în care clienții au întrebări sau nelămuriri la plasarea unei comenzi sau dacă doresc să solicite informații despre o comandă plasată anterior, aceștia ne pot contacta la adresa [Introduceți numărul local al serviciului pentru clienți] sau prin e-mail la adresa office@naesia.ro. Pentru cel mai rapid serviciu, clienții sunt invitați să își păstreze numărul de ordine disponibil.
6. Serviciul de împachetare a cadourilor
6.1. Acordăm întotdeauna o atenție deosebită comenzilor. Vom fi bucuroși să creăm un pachet frumos de cadouri. Vom furniza Serviciul de împachetare a cadourilor, la plata de către clienți a costurilor suplimentare afișate pe Site.
6.2. Dacă clientul dorește că pachetul sau să fie ambalat că un cadou, trebuie să aleaga opțiunea "Împachetare cadou" în timpul "Finalizării Comenzii". În momentul de față, clienții nu pot include un mesaj de cadou cu urarea lor personală.
6.3. În cazul în care o comandă cu solicitare de "Împachetare cadou" include mai mult de un produs, vom crea un pachet cadou pentru toate acestea.
7. Coduri promotionale
7.1. Pentru a utiliza un cod de oferta, clienții trebuie să introducă codul lor în casetă "cod promotional" în timpul procesului de finalizare a comenzii de pe site. Codurile promotionale depind de tipul de caractere și trebuie introduse exact așa cum apar.
7.2. Când se acceptă un cod promotional, oferta va fi afișată în "Verificarea comenzii".
7.3. Un cod promotional poate fi utilizat pentru o singură comandă.
8. Opțiuni de plata
8.1. Clienții pot achita produsele prin una din următoarele metode.
(a) Prin card de Debit/Credit/Preplatit. Sunt acceptate la plata următoarele carduri:
Visa
Visa Electron
MasterCard
Maesto
(b) Prin Numerar la Livrare (COD).
8.2. Nu acceptăm carduri de credit cu adresa de facturare în afară României.
8.3. Pentru securitatea clientului, numele și adresa de facturare ale clientului trebuie să se potrivească cu cele menționate în cardul de credit utilizat pentru plata. Ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă care nu corespunde acestor criterii.
8.4. Toți dețînătorii de carduri de credit sunt supuși verificărilor de validare și autorizării de către emitentul cardului de credit. Dacă emitentul cardului de plata al clientului refuză sau, din orice motiv, nu autorizează plata, fie în avans, fie ulterior plății, nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau nelivrare.
9. Solicitări de informații privind Comandă
9.1. În general, produsele sunt expediate în termen de câteva zile de la primirea comenzii. Pentru orice informație privind expedierea, clienții pot să ne contacteze la adresa 0764666661 sau prin e-mail la următoarea adresa: office@naesia.ro.
9.2. Clienții pot verifică starea celor mai recente comenzi prin accesarea paginii Starea comenzii din cadrul Contului meu. Această este cea mai ușoară și cea mai rapidă modalitate de a obține informații actualizate privind comenzile clienților.
9.3. Când clientul accesează pagină privind Starea comenzii, acesta va fi invitat să se conecteze cu adresa să de email și parolă. O pagină cu rezumatul comenzilor va furniza clientului informații detaliate despre comenzile curente și cele anterioare. După expedierea unei comenzi, va fi afișat numărul de urmărire relevant, dacă este disponibil. Clienții vor avea acces la informații privind urmărirea comenzii lor.
Este posibil că unii operatori de transport să nu dețînă informații de urmărire timp de până la 24 de ore lucrătoare după expedierea comenzii.
9.4. Ocazional, comenzile sau părți ale unei comenzi sunt anulate de sistemul nostru din mai multe motive. Unele motive sunt:
- Produsul nu este disponibil/Produsele nu sunt disponibile
- Imposibilitatea de procesare a informațiilor de plata
- Nu se poate livra la adresa furnizată
- A fost plasată o comandă duplicată
- Anulare că urmare a solicitării clientului
9.5. Dacă o comandă este anulată, clientul va primi un e-mail pentru a i se explică motivul anulării. Clienții nu vor fi taxați pentru comenzile anulate. În cazul în care clientul este interesat de plasarea unei comenzi noi sau dacă clientul are întrebări legate de o comandă anulată, acesta poate să ne contacteze la adresa 0764666661 sau prin e-mail, la următoarea adresa: office@naesia.ro.
10. Livrare
10.1. Comenzile sunt procesate și livrate numai în zilele lucrătoare (de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale). Comenzile plasate sâmbătă și duminică vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare.
10.2. Nu putem procesa comenzi către o adresa de căsuța poștală.
10.3. Costurile de transport sunt suportate de client și sunt indicate separat în formularul de comandă și în notă de livrare. Nu există costuri de expediere pentru achiziții peste suma pe care o putem afișa pe Site.
10.4. În conformitate cu OUG nr. 34/2014, produsele vor fi livrate în termen de 30 (treizeci) zile din ziua care urmează datei plasării comenzii de către client, cu excepția cazului în care notificam clientul, inclusiv prin e-mail, în același termen, despre faptul că produsele comandate nu sunt disponibile, inclusiv temporar indisponibile.
11. Dreptul de retragere
11.1. Ne angajăm să oferim clienților cele mai bune produse cosmetice disponibile. În cazul în care clientul consideră că produsele pe care le-a primit de la noi nu îndeplinesc această așteptare, în conformitate cu Art. 9 (1) din OUG nr. 34/2014, clientul are dreptul să se retragă din contract, fără a specifică un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la dată primirii produselor de la client.
11.2. Înainte de a returna produsele, va rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți sunând la 0764666661 (luni-vineri 9:00 - 18:00) sau prin e-mail la office@naesia.ro, pentru că dumneavoastră să fiți îndrumat în ceea ce privește proedura de retur, să prezentați motivele retragerii dumneavoastră sau să discutați orice altă problema privind returnarea produselor.
Pentru a facilita procedura, sugerăm că clientul să urmeze instrucțiunile echipei noastre de de asistență pentru clienți care poate aranja pentru societatea noastră de curierat colaboratoare să preia pachetul și să îl returneze în depozitul nostru.
11.3. Notificarea intenției clienților de a-și exercită dreptul de retragere poate fi făcută prin trimiterea unui e-mail la office@naesia.ro cu detaliile comenzii clientului, inclusiv numărul comenzii clientului și descrierea produselor care sunt returnate. În cadrul ambalajului comenzii, clientul va găși o notă de expediere cu detalii despre comandă împreună cu detaliile procesului nostru de returnare. De asemenea, clientul își poate exercită dreptul de retragere prin completarea Formularului de Retur care este inclus în ambalajul comenzii și prin trimiterea produselor și a Formularului de Retur completat către noi în termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la dată când a obținut fizic produsele. Produsele trebuie returnate în starea inițială ("că noi") în care au fost livrate clientului, care trebuie să se asigure, în special, că produsele nu sunt deteriorate, modificate sau utilizate. Dacă produsele enumerate în notă de expediere nu se potrivesc cu cele conținute în livrarea dvs., clientul ne va notifica imediat prin apelarea 0764666661.
11.4. Serviciul nostru pentru Clienți va emite apoi clientului un număr de autorizație și o confirmare prin e-mail. Clientul este invitat să păstreze numărul sau de autorizare pentru referință la Serviciul Clienți cu privire la această chestiune.
11.5. În cazul în care clientul returnează produse din alte motive decât defectele produselor sau livrarea incompletă sau incorectă, acesta va trebui să plătească pentru returnarea produselor către noi. În cazul în care returnarea se face prin societatea noastră de curierat colaboratoare, costul transportului de retur va fi dedus din suma finală care va fi returnată/rambursată clientului. Dacă returnarea se face în România, costul pentru curierul de retur ce va fi dedus va fi de 15 lei. În cazul în care clientul optează pentru utilizarea unei alte companii de curierat, acesta plătește direct costul returului.
Orice returnare se va face la următoarea adresa: Iasi, Soseaua Nationala 55-59, ap. 18, et. 2.
11.6. În exercitarea dreptului de renunțare, ne angajăm să rambursam clientului prețul produselor (inclusiv costul inițial de licrare al produselor către client cu respectarea clauzei 11.7) în termen de paisprezece 14 zile calendaristicede la dată la care suntem informați cu privire la decizia clientului de a returna produsele, cu condiția că produsele să fie returnate nefolosite și nedeteriorate, în măsură în care acestea au fost păstrate și utilizate cu toată grijă și atenția cuvenite (și numai în măsură în care este necesar pentru a evalua natură, caracteristicile și funcția produsului) sau clientul face dovadă transmiterii conforme a pachetului, în termen de 14 zile calendaristice de la dată la care clientul ne-a informat despre retragere. Vom amână rambursarea sumelor relevante până la dată la care primim produsele nefolosite și nedeteriorate în cazul în care dvs. le trimiteți. În cazul în care clientul optează pentru returnarea produselor prin intermediul societății noastre de curierat colaboratoare, conform instrucțiunilor echipei noastre de servicii pentru clienți, costul returului este cel prevăzut la clauză 11.5 și se deduce din suma care trebuie rambursată Clientului în conformitate cu clauză 11.5. În orice caz, clientul va suportă costul transportului pentru returnarea produselor.
11.7. În orice caz, nu avem obligația de a returna/rambursa costurile suplimentare de transport dacă clientul a ales în mod expres altă metodă de livrare decât metodă cea mai rentabilă oferită de noi (și afișată pe site-ul nostru).
11.8. Rambursările se vor face doar în contul cărții de credit/metodei de plata inițial utilizate. În special, pentru comenzile plătite prin metodă numerar la livrare (COD), clientul trebuie să ne furnizeze un cont bancar pentru a debita suma echivalentă. Vom trimite clientului un e-mail de notificare odată ce a fost efectuată rambursarea.
11.9. Este recomandabil că pachetul conțînând produsele returnate să fie trimis printr-un un serviciu de livrare înregistrat (unul care necesită o semnătură la primire). Nu putem răspunde pentru produse returnate pierdute în tranzit.
11.10. Indiferent de metodă de returnare a produselor, clienții sunt rugați să păstreze dovadă livrării (de exemplu, chitanță curierului) pentru a avea dovezi că au returnat produsele în cazul puțîn probabil în care nu vom primi bunurile returnate.
11.11. Prevederile de mai sus se aplică numai achizițiilor efectuate online. Produsele achiziționate la un magazin vor fi supuse politicii de returnare a fiecărui magazin. Retururile sau schimburile pentru achiziții efectuate în magazinul NAESIA Cosmetics nu pot fi efectuate către NAESIA Cosmetics. Retururile pentru achizițiile făcute online nu vor fi acceptate pentru returnare sau schimb la un magazin NAESIA Cosmetics.
12. Lipsa conformității
12.1. În caz de neconformitate a produselor conform Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora (“Legea nr. 449/2003”), se vor aplică garanțiile legale stabilite de Art. 10 din Legea nr. 449/2003. Clientul are dreptul că produsele să fie aduse la conformitate în mod gratuit prin reparație sau înlocuire. În cazul neîndeplinirii unuia dintre remediile de mai sus, clientul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului produselor sau la anularea contractului. Clientul renunta la aceste drepturi dacă nu ne va notifica neconformitatea în termen de două luni de la dată la care clientul a detectat o astfel de neconformitate. Vom fi ținuți răspunzători în cazul în care neconformitatea devine evidență în termen de doi ani de la livrarea produselor. În orice caz, acțiunile menite să constate o neconformitate care nu este ascunsă cu rea credință de către noi vor expiră în mod automat în douăzeci și șase de luni după livrarea produselor.] Orice reparație sau înlocuire se va efectua într-un interval de timp care nu poate depăși 15 zile calendaristice de la momentul la care clientul ne-a informat despre lipsa de conformitate sau ne-a livrat produsele.
12.2. În caz de livrare incompletă sau incorectă, ne vom obligă, pe propriul cost, să corectăm eroarea și să furnizăm clientului cantitatea corecte de produse pe care le-a comandat.
13. Legea aplicabilă și jurisdicția
13.1. Acești Termeni și Condiții sunt guvernate de legea română și trebuie interpretate în conformitate cu legile române relevante.
13.2. Orice litigii care rezultă din interpretarea, valabilitatea și/sau executarea acestor Termeni și Condiții sunt supuse jurisdicției instanțelor competențe.
13.3. În conformitate cu Regulamentul UE nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum, puteți, de asemenea, să transmiteți spre soluționare litigiile către platforma online a Comisiei Europene, disponibilă la adresa:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
13.4. De asemenea, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Guvern nr. 38 din 2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, puteți să transmiteți spre soluționare litigiile legate de vânzarea produselor către următoarea entitate de Soluționare Alternativă a Litigiilor:
http://www.anpc.gov.ro/
14. Contacte
13.1. Pentru orice informații și asistență privind produsele și metodele de cumpărare prin intermediul site-ului, clientul ne poate contacta prin e-mail la adresa office@naesia.ro sau prin telefon la numărul: 0764666661.