Sari la conținut

Coș

Coșul tău este gol

Informații livrare


 

Variante de transport pentru primirea coletului

Livrarea produselor va fi efectuată prin curier rapid. Costul transportului se adaugă automat la comandă ta.
Ridicare comenzilor de către firma de curierat se efectuează în 24-48 ore.
Livrarea coletelor se face în 48-72 de ore. În momentul în care coletul pleacă din depzozitul NAESIA, vei fi notificat printr-un email sau SMS.

Tarife de transport

Pentru comenzi mai mari de 250 RON, transportul este gratuit.
15 RON pentru comenzi între 0 - 250 RON.

Taxa de transport se calculează la suma efectiv plătită, după aplicarea cuponului de reducere.

Modalități de plata acceptate

RAMBURS

Contravaloarea comenzii se va achita la primirea produsului către agentul firmei de curierat. Vei primi o chitanță pentru sumele achitate.
Pentru clienții persoane juridice, există varianta plății bancare.

ONLINE CU CARD BANCAR prin Netopia (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)
Dacă ai ales metodă de plata "Online prin card bancar" este necesar să completezi un formular cu informațiile despre cardul tău, în pagină securizată a procesatorului de plăti.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la dată plasării Comenzii.

Avem nevoie de numele titularului, numărul cardului, codul CVV și dată expirării pentru a procesa plățile cu cardul. Aceste date sunt necesare pentru procesarea plății și pentru finalizarea comenzii.
Aceste informații pot rămâne salvate în contul de client dacă se bifează căsuța dedicată Salvează cardul. Aceste informații pot fi șterse oricând prin bifarea căsuței Ștergere Token.
Nu pot fi introduse carduri de rate.

Vânzătorul poate anula Comandă efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de NAESIA, în cazul plății online;
3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizațiile ce asigura tranzacțiilor online același nivel de securitate că cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura, în primul rând, că nicio informație legată de cardul tău să fie transferată sau stocată, în niciun moment al procesului, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăti, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

INFORMAȚII UTILE

Comenzile se pot face atât telefonic, cât și online. Comenzile telefonice nu au prioritate. Toate comenzile se coleteaza în ordinea în care au fost plasate de către clienți (indiferent că sunt plasate telefonic sau pe naesia.ro).
Comenzile nu se confirmă telefonic. Clienții primesc pe email (adresa de email scrisă la plasarea comenzii) statusul comenzii și când această este livrată din depozitul NAESIA.
Pentru orice modificări ale comenzii, te rugăm să ne contactezi telefonic sau să ne trimiți un e-mail!. Nu putem garanta în permanentă existența în stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea există posibilitatea că o anumită comandă să nu poată fi livrată. Te asigurăm, însă, de faptul că ne străduim să nu existe astfel de probleme. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și/sau conținutul unor colete se fac în momentul primirii coletului în prezența reprezentantului firmei de curierat și se va întocmi un proces verbal de constatare. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

SERVICE APARATE ELECTRONICE

Pentru produsele electrice sau alte produse care beneficiază de garanție, service-ul se efectuaza la sediul nostru din Iasi, Soseaua Nationala 55-59, ap. 18, et. 2.
Aparatele electrice care vor avea nevoie de reparații, vor fi trimise la adresa mai sus menționată.

Costul transportului va fi suportat de către NAESIA, astfel:

- coletul va fi trimis către noi cu firma de curierat SAMEDAY, cu specificația "plata la destinatar, conform contract" (această specificație se va face exact așa). Orice colet trimis prin altă firma de curierat cu ramburs va fi refuzat.
- după repararea sau înlocuirea produsului defect, vom suportă noi costul de expediere pentru a-ți trimite produsul înapoi.

Aparatele care au nevoie de reparații trebuie să fie în cutia originală și să nu aibă semne de căzături sau bruscari.
Aparatele care nu vor putea fi reparate, vor fi înlocuite cu altele noi.