Sari la conținut

Coș

Coșul tău este gol

Politică de retururi

Termeni și condiții pentru returnarea produselor

Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, clienții pot returna, în termenul prevăzut mai sus, produsele cumpărate

COSMETICE

cu eticheta originală;
cu toate accesoriile aferente;
fără urme de utilizare, fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură;
fără ambalaj deteriorat, zgârieturi;
să fie sigilate;

ELECTRONICE

cu eticheta originală;
cu toate accesoriile aferente;
cu certificatul de garanție, în original;
fără urme vizibile de deteriorare;
fără intervenții neautorizate sau care nu respectă indicațiile de utilizare ce însoțesc produsele;
fără ambalaj deteriorat, zgârieturi, șocuri mecanice/electrice;

Cum returnezi un produs

1. Trimite-ne un e-mail la office@naesia.ro , în care ne anunți că dorești să returnezi un produs. Te rugăm să incluzi:

- numărul comenzii,
- numele tău complet,
- numărul de telefon,
- și motivul returului.

2. Menționează în e-mail dacă vrei:

- înlocuirea produsului, sau
- restituirea sumei plătite.

3. Ambalează produsul pentru a preveni eventualele deteriorări în timpul transportului. În colet, te rugăm să incluzi o notificare scrisă cu:

- numărul comenzii,
- numele tău,
- numărul de telefon.

Produsele deteriorate din cauza ambalării necorespunzătoare nu vor putea fi acceptate pentru retur.

Trimite coletul la adresa:

Județul Iași, oraș Iași, Șoseaua Națională 55-59, ap. 18, et. 2
Telefon:    0764 666 661  
Destinatar: AIL RO-TRADE SRL

După ce primim coletul, un membru al echipei noastre te va contacta pentru confirmare și continuarea procesului de retur.

Rambursare

Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), rambursarea sumei achitate se face în maximum 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retur.

Rambursarea se procesează după ce primim și verificăm produsul.
Banii se pot restitui în contul tău IBAN (RON) sau direct pe cardul cu care ai făcut plata (fără comisioane suplimentare).
Termenul pentru rambursare este de maximum 14 zile lucrătoare de la recepționarea coletului.

Schimb de produse

Dacă ai cerut un schimb, îți vom trimite noul produs, în funcție de stocul disponibil. Dacă produsul dorit nu este pe stoc, te vom anunța și îți vom restitui suma achitată în maximum 5 zile lucrătoare.

Nu se admit la retur:

Produse care au fost desfăcute!
Produse care au fost testate/utilizate!
Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse!
Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena ( produse de ingrijire/ igiena personala, placi de par, perii, elastice de par )

Dacă produsul returnat a fost însoțit de un cadou, se returnează și respectivul cadou. În cazul returnării unui set sau kit, este necesară returnarea tuturor componentelor setului original. Seturile incomplete nu vor fi eligibile pentru rambursare.

Dacă ați achiziționat mai multe produse de același fel și doriți să le returnați pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar în cazul în care sunt sigilate (în cazul produselor sigilate de către producător, cu scopul de a proteja conținutul).

Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercită dreptul de retragere.” Drept urmare, în cazul în care consumatorul returnează produsul într-o stare ce diminuează valoarea acestuia, comerciantului i se permite să scadă o parte din suma returnată clientului.

Tot astfel, potrivit art. 16 lit. e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afară spațiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”

Conform art.16 lit.c din OUG 34/2014, produsele realizate la comandă personalizată nu beneficiază de dreptul de retur. Prin plasarea unei comenzi pentru astfel de bunuri și efectuarea plății corespunzătoare, consumatorul confirmă că înțelege și acceptă că nu va putea returna aceste bunuri în conformitate cu drepturile obișnuite de retur sau de rezoluție a contractului.

AIL RO-TRADE SRL se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retur, pe baza formularului de retur, completat de către client. În formularul de retur se completează datele și contul bancar al titularului. Acest formular de retur este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc.

Rambursarea poate fi întârziată până când coletul retur este recepționat de către naesia.ro sau până la recepționarea unei confirmări de expediere a coletului către naesia.ro, luându-se în considerare dată cea mai apropiată.

Cheltuielile de livrare vor fi suportate conform Ordonanței 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma înapoiată clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achiziție a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returnează suma integrală înapoi, trebuie să îndeplinească, de asemenea, condițiile menționate mai sus.

Ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea unui retur în cazul unor retururi repetate săvârșite de client și în cazul în care produsele returnate nu îndeplinesc condițiile de retur prevăzute mai sus.

AIL RO-TRADE SRL, CUI: 38029535,Iasi, Soseaua Nationala 55-59, ap. 18, et. 2, Tel: 0764666661